»Nam je super, da za štiri leta vemo, kakšni so pogoji. Lahko se posvetimo štirim letom programa, festivala in izvedbi.«
»Sredstva, ki jih bomo pridobili, bodo usmerjena predvsem v krajevne skupnosti, ki so podvržene negativnim posledicam, na drugi strani pa tudi urejanju samega Sotočja.«
»Naš predlog, ki je bil zelo realen, se pravi 10 odstotkov lanskih prihodkov za kritje fiksnih stroškov, bi bil upravičen. In zaradi vseh teh omejitev pridemo na dva, tri, nekateri na manj kot en odstotek.«
»Država po eni strani priznava 80 odstotkov stroškov normirancem, kar se tiče pa pomoči, pa do nje niso upravičeni. Ocenjujemo, da 90 odstotkov v glasbeni industriji do te pomoči sploh ne bo prišlo.«
»S 700 evri na mesec si pač ne morejo pomagati, ker če pogledamo – štiri ali pet tisoč evrov, ki jih bo nekdo dobil, je treba za celo leto plačati prispevke.«
»Odločevalci, analitiki, ki tukaj sodelujejo, zelo preprosto razumejo tovarno – recimo v Gorenju so odpuščali 200 ljudi, pa so bili v poročilih več dni. Pri nas se je v dejavnosti industrije srečanja in turizma odpustilo 10 tisoč ljudi od marca, pa se o tem sploh ne govori. 10 tisoč – to je četrtina delovne sile.«
»Večina digitalnega prihodka ni iz Slovenije, ker od YouTubovih ogledov iz Slovenije ne dobimo popolnoma nič.«
»Težava, katero izpostavljajo akterji, vpeti v glasbeni posel pri nas, je, da država ni podelila licence, s katero bi lahko kolektivna organizacija pobirala nadomestila iz naslova avtorskih pravic za glasbo na YouTubu.«
»Vsa našteta orodja so bolj ali manj zares promocijska orodja in resnično dvomim, da bo nekaj tisoč ogledov slovenskim glasbenikom na letni ravni prineslo kaj več kot kakšen evro.«
»Če bo slovenska glasbena zasedba znašla na kakšnem vidnem seznamu predvajanja na Deezerju in tako povečala možnosti svoje rotacije, popularnosti in posledično prihodkov, je tako odvisno od urednika tega servisa.«